Вітаю Вас, Гість
Головна » 2015 » Листопад » 30 » Фіговий листочок неналежно маркованої реклами
12:42
Фіговий листочок неналежно маркованої реклами
Аналіз регіональних видань засвідчує, що неналежно маркована реклама стала більш вживаним інструментом подання джинси. Тобто видання змінили метод, але не змінили суті.


Ви, звісно, знаєте, що прикривають фіговим листочком. Ні-ні, не так буквально! Погляньмо узагальнено: ним прикривають срам. Тобто люди знають: є щось, чого не варто показувати на загал, а отже слід прикрити. Ніби й добре, що маємо таке недругорядне для суспільного існування почуття сорому. А от якщо на один об'єкт вішається багато таких листочків? Чи добре це? Можливо, за такої кількості сраму треба не листочки вішати, а зменшити площу того, що варто прикривати? Бо якщо, приміром, вияви якоїсь нехорошої болячки замість лікувати будуть лише завішувати фіговими листочками, то чи врятує це від хвороби?.. А тим часом чимало місцевих українських видань передвиборчо-виборчого періоду виглядали радше фіговими деревами, ніж виданнями, так багато листя у вигляді значків неналежного маркування вони начіпляли. Це добре помітно з підсумків останньої хвилі моніторингу місцевих видань, що вже традиційно здійснюється Інститутом демократії імені Пилипа Орлика.



Далі читайте - http://osvita.mediasapiens.ua/monitoring/regional_newspapers/figoviy_listochok_nemarkovanoi_reklami_kogo_durimo/

Категорія: Аналітика | Переглядів: 443 | | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: