Якщо попередній моніторинговий місяць – липень – показав найнижчий рівень матеріалів із ознаками замовності, то вересень засвідчив: «джинсова дієта» скінчилася. Сумські експерти констатують: місцеві видання реагують на виборчий процес новим зростанням апетиту на замовність.
У вересні було здійснено моніторинг чотирьох друкованих та чотирьох Інтернет-видань регіону: обласних газет «Данкор», «Сумщина», «Панорама», «Ваш шанс»; сайтів «Сумиінфо», «XPress» та вперше – «Шостка.Info» і «0543» за визначений період з 22 до 28 числа.
Відбірка матеріалів із загального обсягу публікацій проведена у таких числах видань: «Ваш шанс» – №39 від 24 вересня-1 жовтня; «Данкор» – № 39 від 23 вересня; «Панорама» – № 39 від 24 вересня-1 жовтня; «Сумщина» – № 37 від 18-24 вересня. Також оцінювалися матеріали сайтів «Сумиінфо» і «0543» за відповідний період і сайтів «XPress» за 18-26 вересня та «Шостка.Info» 17-30 вересня. Збільшення часових рамок моніторингу двох
...
Читати далі »