Писати на теми, що суспільством не сприймаються, звичайно, не просто. Особливо складною для висвітлення є тема тарифної реформи, прихильників у якої чи не найменше. Про те, як правильно писати про неї, на семінарі для журналістів у Харкові розповів медіа-експерт, керівник національного прес-клубу «Українська перспектива» Сергій ГУБІН.
На його думку, українці мають зрозуміти, що реформи, навіть коли вони дуже не популярні, покликані вивести державу з кризи. «Подібні реформи свого часу у 90-х роках проведені в Польщі. Тоді їх називали шоковими. Ми запізнилися з реформами, тому зараз маємо проводити шокову, навіть не терапію, а хірургію», – наголосив Сергій Губін.
Експерт впевнений, що більшість населення позитивно сприйматиме зміни. Ті, кому зараз немає 30 років сформували свою свідомість вже в умовах ринкової економіки і розуміють, що все має свою ціну. Громадяни України у віці 30 – 60 років частково сформувалися в умовах пла
...
Читати далі »